2012. január 23., hétfő

Iphone 2G 8GB Csere is! Kártyafüggetlen Jailbreak! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Licit tárgya IPHONE 2G
Én őszinte leszek. Már 1 éve használom , de még mindig nem tudok vele megbarátkozni.
Nem Tetszik a teló. Én jobban szeretem az Androidos készülékeket.
Állapota elfogadható, a hátulja kissé karcos... De csak fel kellene kicsit polírozni.
Magával a telefonnal semmi baj nincs. Céges telefonként használom , és az igazat megvalva elég jól bírja az akuja. Soha nem nincs kikapcsolva, és sokat van használva.
Kártyafüggetlen, és Jailbreakelt.... ( Bár az utóbbinak sem előnyét sem hátrányát nem tapasztalom)
Nem használtam zenegépként, szinte semmi sincs rajta...
Eladnám vagy elcserélném.
Adok hozzá egy "gumibugyit", egy USB Dokkolót, Egy autóstöltőt, s egy hálózati töltőt is.
Ismétlem A telefont minden nap használom , ténylegesen semmi baja. Egyszerüen nem szeretem az APPLE termékeket.
EZ A KÉSZÜLÉK EREDETI IPHONE, NEM KINAI HAMISITVÁNY!!!!! !
Előnyben most csere érdekelne. Ha kell , nagyobb értékre még fizetnék is rá.
Várom az ajánlatokat.
A telefon ára Fix... Nem alkuképes



Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-25 10:12
. Iphone 2G 8GB Csere is! Kártyafüggetlen Jailbreak! - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése