2011. április 27., szerda

mintás,strasszos csőtop ALKUDJ!!!!! - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Eladó ez a fehér csőtop!
Megvettem, egyszer volt rajtam, utána kimostam, nagyon szuper állapotban van, minimálisan bolyhos, a mosástól gondolom, de nem látszik csak közelről és akkor sem úgy hogy agyonra van használva, tehát nyugodt szívvel rámondom hogy újszerű, alig használt állapotban van, ha én itt megvenném akár még buliba is felvenném, mert tökéletes az állapota
Tekints meg a többi aukciómat is!
Kedves Vásárlóim! Kérésre zárok hamarabb is aukciót, de csak megfelelő ajánlat fejében. Ugyanígy vagyok hajlandó alkura is! Csere esetleg érdekelhet, de inkább eladni szeretnék! A rózsaszín csekkesmegoldást részesítem előnyben, kérek mindenkit, hogy erre törekedjen, legvégső esetben jöhet szóba a banki befizetés, utalás. Pénzt vissza nem küldök, reklamációt postázás után nem fogadok el, így kérlek benneteket még vásárlás előtt kérdezzetek: ) Postázok simán és ajánlottan is, utánvéttel, csak megfelelő pozitív értékelés fejében! Sima postázás csak saját felelősségedre! A posta ára vagy 500 vagy 1000 ft, amennyiben utalással fizetsz. Rózsaszín csekkes fizetés esetén, a pontos posta összeget kell kifizetned.  Kérlek te írj nekem levelet, ne nekem keljen keresgélni téged.



Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Az aukció vége: 2011-05-01 14:44
. mintás,strasszos csőtop ALKUDJ!!!!! - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése